گارنتی و خدمات

 

آنچه گروز به آن افتخار می نماید از انتخاب مواد خام ، با مرغوبیت فوق العاده تا تبدیل آن به ابزاری مطمئن ، و تست 100% همه تولیدات می باشد که منجر به دریافت استاندارد های 9002 iso 9003 ،iso 9001، iso گردیده است.

لازم به توضیح است که این محصولات با تمامی استاندارد های جهانی is،jis،bs،din،sae مطابقت می کند وبا تلفیقی از هنر و تکنولوژی های به روز دنیا و دستگاه های فوق پیشرفته cnc توانسته اند بیشترین کارایی و دقت را در هنگام کار داشته باشند.

ما چون تمامی اصول استاندارد را بر اساس گواهی زیر رعایت می کنیم بنابراین به راحتی و با اطمینان خاطر می توانیم محصولات خود را گارانتی نماییم.

به راحتی می توان تمام اصول استاندارد را رعایت کرد اگر از ابتدا برای آن هدف و برنامه ریزی داشته باشید.

در گروز برنامه های هدفمندی همواره تهیه می شود که همگام با علم و استفاده از آخرین تکنولوژی ها محصولی تهیه می شود که همزمان کیفیت،اعتماد و دقت را داشته باشد.

به این دلیل است که ما با غرور اعلام می کنیم که محصولاتی را می سازیم که می تواند به آن اعتماد کنید.

محصولات گروز به همراه گارانتی طلایی کنترل ابزار به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش کامل متعهد است .

این خدمات و ویژگی ها ما را در رتبه نخست تولید ابزار آلات گاراژی قرار داده است.

 

 

 

آنچه تراست را از تمامی محصولات متمایز نموده است رنج بسیار وسیع این محصولات، خدمات به موقع و تجربه طولانی است، که مصرف کننده آن را سالیان در خاطر نگه می دارد . و آنچه تراست را مورد اعتماد تمامی مصرف کننده ها می کند مطابقت آن با تمامی استاندارد ها است که به پیوست گزارش داده شده است . آنچه در این گزارشات مشهود است مطابقت و یا بالاتر بودن و نتیجه آزمایش تمامی موارد از استاندارد می باشد .

 

garanti.png

آخرین مطالب

ورود کاربر